SensiVit® - Na unavené a suché oči
Prípravok s upokojujúcim a zvlhčujúcim účinkom. Stabilizuje všetky tri vrstvy sĺz (slzného filmu) na povrchu oka.
Použitie:
- na podpornú liečbu pri zníženej tvorbe sĺz
- na odporúčanie lekára u všetkých foriem syndrómu suchého oka
- pri všetkých stavoch vyžadujúcich vytvorenie alebo posilnenie ochranného filmu na rohovke a spojivke oka
Dávkovanie:
Ak lekár neurčí inak, aplikuje sa obvykle do spojovkového vaku 1 kvapka 1 až 3-krát denne. Podľa potreby je však možné aplikovať 1-2 kvapky aj každú hodinu. U detí určí dávkovanie individuálne lekár. Prípravok môžu používať dospelí, mladiství a deti od 2 rokov.
Stiahnuť príbalový leták k produktu SensiVit 10 ml.
Veľkosť balenia (ml) | 10 | Doba použitia po otvorení balenia (mesiacov) | 1 |
---|---|---|---|
Výrobca | Unimed Pharma | ||
Zloženie roztoku | Sodná sůl karmelózy 3 mg/ml, polysorbát 80, hydroxypropylbetadex, alfa-tokoferolacetát – vitamín E, chlorid sodný, hydroxystearoylmakrogol-glycerol, vitamín A, borax, dihydrát edetanu disodného, benzalkóniumchlorid, čištěná voda |
Veľkosť balenia (ml) | 10 | ||
---|---|---|---|
Doba použitia po otvorení balenia (mesiacov) | 1 | ||
Výrobca | Unimed Pharma | ||
Zloženie roztoku | Sodná sůl karmelózy 3 mg/ml, polysorbát 80, hydroxypropylbetadex, alfa-tokoferolacetát – vitamín E, chlorid sodný, hydroxystearoylmakrogol-glycerol, vitamín A, borax, dihydrát edetanu disodného, benzalkóniumchlorid, čištěná voda |
Telefón: +421 232 101 085
E-mail: info@kup-sosovky.sk
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Česká republika
Cookies sa používajú na ukladanie vášho nastavenia a preferencií, analýzu návštevnosti našich stránok, sprostredkovanie funkcií sociálnych médií a na personalizáciu obsahu a reklám. Informácie o používaní našich stránok tiež zdieľame s našimi partnermi z oblasti sociálnych médií, reklamy a analytikov.
Technické cookies Tieto cookies sú potrebné pre Váš pohodlný nákup a správne fungovanie e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pre reklamu vo vyhľadávaní, bannerovú reklamu, YouTube reklamu, retargeting, meranie konverzií. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pre zisťovanie správania sa užívateľa na stránke, za účelom návrhu lepšieho rozvrhnutia, funkcionalít a ďalšieho vylepšovania stránok, profilovania užívateľa a zacielenia personalizovanej reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pre instantnú komunikáciu s klientom |
|
Seznam.cz Retargeting pre lepšie zacielenie reklamy. |
|
Facebook Slúži na lepšie zacielenie reklamy v rámci reklamnej siete Facebook |